niedziela, 10 listopada 2013

Rozdział 8

- Kate, chodź ! - zawołał mnie James
- Tak - powiedziałam, chwile potem stałam już obok niego.
- Czy ty też widzisz to co ja ? - zapytał
W pokoju naprzeciwko nas drzwi były otwarte. A w pokoju była Halston, całowała się ona z jakimś chłopakiem.
- Oh... James - powiedziałam zdając sobie sprawę z powagi sytuacji.
- Czyli tak - powiedział smutno - Trzeba zacząć działać
- Co ty  chcesz zrobić ? - zapytałam
- Zobaczysz...
- Chyba nie chcę..
James szybkim krokiem wparował do pokoju w którym była Halston. W tym czasie doszedł do mnie Kendall i razem obserwowaliśmy ich...
- O co chodzi ? - zapytał blondyn
- Halston całowała się z innym chłopakiem na oczach Jamesa.
- Co ??
- Przecież wiem co widziałem - zaczął James
- Eee.. - jąkała się 
- Daruj sobie - powiedział wychodząc z pokoju. Szybkim krokiem poszedł do studia nagrań Kendall chyba też chciał tam iść, ale go zatrzymałam...
- On zapewne chce teraz być sam - odezwałam się gdy ten się zdziwił dlaczego go zatrzymałam.
- A no może masz racje.
- Nie może, a mam.
- Jasne. Idę po coś do jedzenia, chcesz ?
-Jasne
- A co?
- Obojętnie.
- Zdajesz się na mnie...
- Właśnie... - zaśmiałam się - a tak na poważnie, to coś zielonego...
- Spoko, przyniosę ci trochę trawy ... - zaśmiał się i poszedł.
Ja wróciłam do moje biura i do wykonywanego wcześniej zadania.
W pewnym momencie wleciała do mnie zapłakana Halston.
- Halston ? - powiedziałam niepewnie.
Na co ona jeszcze bardziej się rozpłakała. Usiadła na sofie i schowała twarz w dłoniach.

*_* Oczami Halston *_* (Kilka minut wcześniej...)

Co ja najlepszego zrobiłam. Muszę Jamesowi wytłumaczyć.
- James - zaczęłam
- Nie chcę cię widzieć.
- James proszę daj mi wytłumaczyć...
- Ja nie chcę - krzyknął - nie chcę byś tu była, nie chcę na ciebie patrzeć !
- James to był impuls - płakałam
- Wyjdź ! - powiedział stanowczo
- James ...
- Wyjdź ! - krzyknął ponownie
Wyszłam zapłakana. Musze się komuś wygadać... Kate !


*_* Oczami Kate *_* ( Kilka minut później...)

Nie wiedziałam co teraz mam zrobić. Siedziałam nieruchomo przy swoim biurku. W sumie byłam wściekła na nią za to co zrobiła Jamesowi. Widząc ją w takim stanie, zrobiło mi się jej trochę szkoda... Zaraz ! Ona skrzywdziła go. W tej chwili wparował do nas nieoczekiwanie James. Był dość zaskoczony widokiem Halston u mnie i to jeszcze w takim stanie. 
- Oto jedzenie od Kendalla. I chodź, bo nagrywamy piosenkę... - powiedział
- Dzięki. Piosenkę ? - zdziwiłam się
- Tak, piosenkę Kendalla i Logana.
- Nie wiedziałam.
- To już wiesz, chodź - uśmiechnął się 
- Emm... Halston - zaczęłam niepewnie.
- Tak, już sobie idę - powiedziała wychodząc ocierając łzy.
- To idziemy ? 
- Jasne.

10 minut później...
Siedziałam już w studiu nagrań, czekałam, aż Kendall i Logan zaczną śpiewać.
- Jaki tytuł ? - zapytałam 
- Next Step (przyp. aut. Następny krok) - odpowiedzieli po czym zaczęli śpiewać:


Step One: We were just a friends, having fun


Step Two: Couldn't take my mind off of you

Step Three: When you put your arms around me

Step Four: We won't just friends anymore



When you look my way nothing left to say

Just the way that I feel, is all I can do

Not to touch your lips, Not to kiss your face

Nothing left to say



Let's take to the next step
'Coz we've never been there before

Let's take to the next step

'Coz my heart can't take anymore



Step Five: Is when I left a tears in your eyes

Step Six: I don't even know what I did

Step Seven: Happened when I walked out the door

Step Eight: We don't even friends anymore



When you look my way nothing left to say

Just the way that I feel, is all I can do

Not to touch your lips, not to kiss your face

Nothing left to say

Let's take to the next step 

'Coz we've never been there before

Let's take to the next step

'Coz my heart can't take anymore



Lets take it to the next step

Won’t let her, won’t let it go

Lets take it to the next step

Won’t never, never know



When you look my way nothing left to say

Just the way that I feel, is all I can do

Not to touch your lips, not to kiss your face

Nothing left to say



Let's take to the next step 

'Coz we've never been there before

Let's take to the next step

'Coz my heart can't take anymore



Lets take it to the next step

Won’t let her, won’t let it go

Lets take it to the next step

Won’t never, never know




(Krok pierwszy: Byliśmy przyjaciółmi, dobrze się 

bawiliśmy


Krok drugi: Nie mogłem przestać o Tobie myśleć

Krok trzeci: Kiedy kładłaś ramiona wokół mnie

Krok czwarty: Nie będziemy już tylko przyjaciółmi

Kiedy patrzysz w moją stronę nie mam nic do 

powiedzenia

Tylko sposób w jaki czuje, to wszystko co mogę 

zrobić

Nie dotykać twoich ust, nie całować twojej twarzy



Nie mam nic do powiedzenia

Zróbmy następny krok

Bo nigdy wcześniej tam nie byliśmy

Zróbmy następny krok

Bo mojej serce nie zniesie więcej



Krok piąty: Kiedy zostawiam łzy w twoich oczach

Krok szósty: Nie wiem nawet co zrobiłem

Krok siódmy: Stało się kiedy zbliżyłem się do drzwi

Krok ósmy: Nie jesteśmy już nawet przyjaciółmi 

Kiedy patrzysz w moją stronę nie mam nic do 

powiedzenia
Tylko sposób w jaki czuje, to wszystko co mogę

 zrobić

Nie dotykać twoich ust, nie całować twojej twarzy

Nie mam nic do powiedzenia


Zróbmy następny krok

Bo nigdy wcześniej tam nie byliśmy

Zróbmy następny krok

Bo mojej serce nie zniesie więcej

Zróbmy następny krok

Nie pozwolę jej, nie pozwolę jej odejść

Zróbmy następny krok

Nigdy nie, nigdy nie wiesz



Kiedy patrzysz w moją stronę nie mam nic do 

powiedzenia

Tylko sposób w jaki czuje, to wszystko co mogę 

zrobić

Nie dotykać twoich ust, nie całować twojej twarzy

Nie mam nic do powiedzenia



Zróbmy następny krok

Bo nigdy wcześniej tam nie byliśmy

Zróbmy następny krok

Bo mojej serce nie zniesie więcej

Zróbmy następny krok

Nie pozwolę jej, nie pozwolę jej odejść

Zróbmy następny krok

Nigdy nie, nigdy nie wiesz )



- Ta piosenka ma jakieś przesłanie ? - zapytałam

- Nie, chyba nie. Może... - odpowiedział Logan

- Ahaaaa..., To trochę dziwne. Gdzie jest James ? -  

zapytałam gdy go nie widziałam odkąd przyszedł do 

mojego biura.

- Nie mam pojęcia - opowiedział Carlos

- Myślicie, że może sobie coś zrobić ? - zapytał 

zmartwiony Kendall.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz